May 2016
04

Hypotheekverstrekkers, verzekeraars en tussenpersonen investeren fors in hét nieuwe kanaal: online financiële dienstverlening. Steeds meer consumenten kiezen voor het financiële voordeel dat je kunt behalen door je hypotheek online te regelen. Bovendien regel je online veel sneller je hypotheek.

Het advies is hetzelfde, maar je bespaart meer dan € 1.000,- aan afsluitkosten. En onpersoonlijk? Volgens de consumenten die hun hypotheek online afgesloten hebben valt dat reuze mee!

Dat steeds meer mensen kiezen voor het online kanaal heeft ook te maken met het vertrouwen in de financiële sector. Meer dan 70% van de Nederlandse consumenten heeft op dit moment vertrouwen in onze banken en verzekeraars. Het aantal consumenten dat in 2016 online een financieel product geregeld heeft is met 11% gestegen ten opzichte van 2015.

Het gebruik van online tools en software om zelf berekeningen te maken, producten te vergelijken en producten af te sluiten is erg belangrijk bij online dienstverlening. Dat heeft 75% van de consumenten aangegeven in een onderzoek van IT-dienstverlener Everest.

Maak een berekening via selfiehypotheken.

Terug 25310 keer bekeken