Klachtenprocedure

Wij doen natuurlijk ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas kan het dan toch zo zijn dat je ontevreden bent over onze dienstverlening. Wij horen graag wat uw klacht is, dan zoeken we samen naar een passende oplossing.

 Je kunt de klacht sturen naar info@hypotheekonline.nl: 


  • Zet in het onderwerp duidelijk dat het een klacht betreft. 
  • Geef duidelijk aan waarom de dienstverlening niet juist is verlopen. 
  • Doe eventueel een suggestie hoe we je klacht kunnen oplossen. 

Na ontvangst van de klacht versturen wij je een ontvangstbevestiging per e-mail. Je kunt uiterlijk binnen twee weken een inhoudelijke reactie van ons verwachten. 

Klachten worden altijd met de directie besproken. 

We onderzoeken meestal samen met jou hoe we de ontevredenheid en eventuele schade kunnen wegnemen. Vervolgens reageren we per e-mail met daarin een inhoudelijke reactie. 

Mocht je klacht hierna niet zijn opgelost, dan kun je bij het Kifid een klacht indienen. Wij volgen uitspraken van het Kifid bindend. Wij handelen dus naar het oordeel van de Geschillencommissie van het Kifid.